Caritas Latvija meklē aizrautīgu administratīvo un finanšu uzraudzības procesu vadītāju
Nepieciešamā kvalifikācija:
				- Augstākā izglītība ekonomikā.
 - Augsta atbildības izjūta, precizitāte, pašiniciatīva, labas komunikācijas prasmes.
 - Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros.
 - Pieredze projektu sagatavošanā un vadībā.
 - Pieredze vadībā.
 - Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas.
 
- Īstenot administratīvo un finanšu procesu uzraudzību.
 - Īstenot “Caritas Internationalis” vadības standartu ieviešanu un to uzraudzības sistēmas darbību.
 - Gatavot gada finanšu plānu un tā izpildes pārskatus.
 - Sekot līdzi un informēt valdi par finanšu plānu izpildi.
 - Piedāvāt un sadarbībā ar projektu vadītājiem gatavot projekta pieteikumus finansējuma piesaistei.
 - Izstrādāt un sadarbībā ar projektu vadītājiem īstenot ziedojumu piesaistīšanas stratēģiju.
 - Izstrādāt un sadarbībā ar projektu vadītājiem īstenot komunikācijas un publicitātes aktivitātes.
 
- Atalgojumu no 1500 līdz 2000 EUR neto (pilna slodze).
 - Darbu lielas starptautiskas labdarības organizācijas komandā.
 - Darba vietu Vecrīgā
 - Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas.