Nepieciešamā kvalifikācija:
- Vēlama izglītība projektu vadībā vai vadības zinībās, vai arī pieredze projektu vadībā vai organizācijas vadībā.
 - Ieteicamas labas angļu un/vai krievu valodas zināšanas.
 - Zināšanas/pieredze sociālajā jomā tiks uzskatītas par priekšrocību.
 
Prasības:
- Prasme strādāt ar datoru (Microsoft Office Word un Power Point programmām), lietot internetu.
 - Zināšanas par Latvijas Romas katoļu Baznīcas struktūru un pasākumu organizēšanu.
 - Prasme lietišķi un pozitīvi komunicēt gan rakstiski, gan mutvārdos.
 - Prasme organizēt pasākumus klātienē un attālināti.
 - Spēja konstruktīvi sadarboties ar nodibinājuma “Caritas Latvija” vadību, darbiniekiem un brīvprātīgajiem.
 - Autovadītāja apliecība (B kategorija).
 
Galvenie amata pienākumi:
- Strukturēt līdzšinējo darbu brīvprātīgā darba jomā un attīstīt to (t.sk. dokumentāciju).
 - Nodrošināt sadarbībā ar speciālistiem Caritas brīvprātīgo apmācības, garīgās atjaunotnes dienas un supervīzijas.
 - Veicināt finanšu līdzekļu piesaisti projekta īstenošanai ilgtermiņā.
 - Īsu informatīvo video materiālu un bukleta izveide.
 - Sagatavot un sniegt informāciju masu medijiem par projekta īstenošanas gaitu.
 - Projekta atskaites sagatavošana un projekta rezultātu analīze.
 
Piedāvājam:
- Pilnas vai pusslodzes darbs (atkarībā no vienošanās).
 - Bruto darba alga mēnesī 1600 EUR par pilnu slodzi.
 - Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas.
 - Atbildīgu un interesantu darbu sociālo pakalpojumu un draudžu darba jomā.
 - Darba vietu Vecrīgā, iespējams arī darbs no mājām.
 
Pieteikuma dokumentus – motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu info@caritas.lv
Tālrunis papildus informācijai: 29 552 102