- Augstākā izglītība psiholoģijā, lai nodrošinātu kvalitatīvu komunikāciju ar klientiem un speciālistiem;
- Pieredze darbā ar bērniem ar funkcionāliem traucējumiem un viņu ģimenēm;
- Pieredze komandas vadībā, klientu un speciālistu koordinēšanā;
- Svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas, vācu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
- vismaz trīs gadu darba pieredze pēdējo trīs gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē.
- Prasme orientēties sociālās nozares normatīvajos aktos un tos pielietot darbā.
- Augsta atbildības izjūta, precizitāte, pašiniciatīva, labas komunikācijas prasmes.
- Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros.
Darba pienākumi:
- Koordinēt sociālos pakalpojumus centra “Terēzes māja” (Centrs) darbu (Dienas aprūpes centrs, sociālā rehabilitācija bērniem ar funkcionāliem traucējumiem un viņu vecākiem, aprūpe mājās) atbilstoši klientu vajadzībām un normatīvajiem aktiem sadarbībā ar sociālo darbinieku un speciālistiem.
- Sniegt ikmēneša atskaites centra vadītājam par darba procesu.
Piedāvājam:
- Konkurētspējīgu atalgojumu atbilstoši iegūtajai kvalifikācijai (Darba alga bruto 900.00 līdz 1000.00 EUR).
- Atbildīgu un interesantu darbu sociālo pakalpojumu jomā.
- Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas.
- Aprīkotu darba vietu Pārdaugavā atjaunotā vēsturiskā ēkā ar bezmaksas autostāvvietu.
- Dažādas sociālās garantijas un elastīga bonusu sistēma.
Pieteikuma dokumentus – motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas – iesūtīt līdz 2020.gada 27. aprīlim uz e-pastu: info@caritas.lv. Tālrunis papildus informācijai: 29446400. Informācija par Centru: www.caritas.lv