Caritas Latvija meklē aizrautīgu administratīvo un finanšu uzraudzības procesu vadītāju
Nepieciešamā kvalifikācija:
- Augstākā izglītība ekonomikā.
- Augsta atbildības izjūta, precizitāte, pašiniciatīva, labas komunikācijas prasmes.
- Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros.
- Pieredze projektu sagatavošanā un vadībā.
- Pieredze vadībā.
- Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas.
Galvenie pienākumi:
- Īstenot administratīvo un finanšu procesu uzraudzību.
- Īstenot “Caritas Internationalis” vadības standartu ieviešanu un to uzraudzības sistēmas darbību.
- Gatavot gada finanšu plānu un tā izpildes pārskatus.
- Sekot līdzi un informēt valdi par finanšu plānu izpildi.
- Piedāvāt un sadarbībā ar projektu vadītājiem gatavot projekta pieteikumus finansējuma piesaistei.
- Izstrādāt un sadarbībā ar projektu vadītājiem īstenot ziedojumu piesaistīšanas stratēģiju.
- Izstrādāt un sadarbībā ar projektu vadītājiem īstenot komunikācijas un publicitātes aktivitātes.
Piedāvājam:
- Atalgojumu no 1500 līdz 2000 EUR neto (pilna slodze).
- Darbu lielas starptautiskas labdarības organizācijas komandā.
- Darba vietu Vecrīgā
- Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas.
Ja vēlies palīdzēt citiem un veidot pozitīvas pārmaiņas, pievienojies mūsu komandai!
Pieteikuma dokumentus – motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesūtīt uz e-pastu: info@caritas.lv.
Pieteikumus gaidām līdz 9. oktobrim.