Caritas.lv

Meklējam administratīvo un finanšu uzraudzības procesu vadītāju

Caritas Latvija meklē aizrautīgu administratīvo un finanšu uzraudzības procesu vadītāju Nepieciešamā kvalifikācija:
  1. Augstākā izglītība ekonomikā.
  2. Augsta atbildības izjūta, precizitāte, pašiniciatīva, labas komunikācijas prasmes.
  3. Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros.
  4. Pieredze projektu sagatavošanā un vadībā.
  5. Pieredze vadībā.
  6. Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas.
  Galvenie pienākumi:
  1. Īstenot administratīvo un finanšu procesu uzraudzību.
  2. Īstenot “Caritas Internationalis” vadības standartu ieviešanu un to uzraudzības sistēmas darbību.
  3. Gatavot gada finanšu plānu un tā izpildes pārskatus.
  4. Sekot līdzi un informēt valdi par finanšu plānu izpildi.
  5. Piedāvāt un sadarbībā ar projektu vadītājiem gatavot projekta pieteikumus finansējuma piesaistei.
  6. Izstrādāt un sadarbībā ar projektu vadītājiem īstenot ziedojumu piesaistīšanas stratēģiju.
  7. Izstrādāt un sadarbībā ar projektu vadītājiem īstenot komunikācijas un publicitātes aktivitātes.
  Piedāvājam:
  1. Atalgojumu no 1500 līdz 2000 EUR neto (pilna slodze).
  2. Darbu lielas starptautiskas labdarības organizācijas komandā.
  3. Darba vietu Vecrīgā
  4. Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālas iemaņas.
Ja vēlies palīdzēt citiem un veidot pozitīvas pārmaiņas, pievienojies mūsu komandai! Pieteikuma dokumentus – motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesūtīt uz e-pastu: info@caritas.lv. Pieteikumus gaidām līdz 9. oktobrim.