Prasības:
- Pamatizglītība vai vidējā izglītība.
- Vēlama praktiskā darba pieredze šajā vai līdzīgā amatā;
- Valsts valodas zināšanas;
- Augsta atbildības sajūta, spēja strādāt pastāvīgi un komandā.
Galvenie amata pienākumi:
- Palīdzēt klienta ikdienas aktivitātēs;
- Nodrošināt tīrību un kārtību klienta dzīvojamās telpās;
- Klienta uzraudzība;
- Labas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu 6,20 euro par vienu darba stundu pirms nodokļu nomaksas;
- apmācības (teorija, praktiskās nodarbības), uzsākot darbu iepazīšanās ar klientu;
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas;
- atbildīgu un interesantu darbu sociālo pakalpojumu jomā draudzīgā kolektīvā;
Pieteikuma dokumentus – CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas – iesūtīt uz e-pastu: misija@caritas.lv.
Tālrunis papildus informācijai: 22 363 740