Nepieciešamā kvalifikācija:
- Vēlama izglītība projektu vadībā vai vadības zinībās, vai arī pieredze projektu vadībā vai organizācijas vadībā.
- Ieteicamas labas angļu un/vai krievu valodas zināšanas.
- Zināšanas/pieredze sociālajā jomā tiks uzskatītas par priekšrocību.
Prasības:
- Prasme strādāt ar datoru (Microsoft Office Word un Power Point programmām), lietot internetu.
- Zināšanas par Latvijas Romas katoļu Baznīcas struktūru un pasākumu organizēšanu.
- Prasme lietišķi un pozitīvi komunicēt gan rakstiski, gan mutvārdos.
- Prasme organizēt pasākumus klātienē un attālināti.
- Spēja konstruktīvi sadarboties ar nodibinājuma “Caritas Latvija” vadību, darbiniekiem un brīvprātīgajiem.
- Autovadītāja apliecība (B kategorija).
Galvenie amata pienākumi:
- Strukturēt līdzšinējo darbu brīvprātīgā darba jomā un attīstīt to (t.sk. dokumentāciju).
- Nodrošināt sadarbībā ar speciālistiem Caritas brīvprātīgo apmācības, garīgās atjaunotnes dienas un supervīzijas.
- Veicināt finanšu līdzekļu piesaisti projekta īstenošanai ilgtermiņā.
- Īsu informatīvo video materiālu un bukleta izveide.
- Sagatavot un sniegt informāciju masu medijiem par projekta īstenošanas gaitu.
- Projekta atskaites sagatavošana un projekta rezultātu analīze.
Piedāvājam:
- Pilnas vai pusslodzes darbs (atkarībā no vienošanās).
- Bruto darba alga mēnesī 1600 EUR par pilnu slodzi.
- Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas.
- Atbildīgu un interesantu darbu sociālo pakalpojumu un draudžu darba jomā.
- Darba vietu Vecrīgā, iespējams arī darbs no mājām.
Pieteikuma dokumentus – motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu info@caritas.lv
Tālrunis papildus informācijai: 29 552 102